Admonit

Numai cu mTR poți compara cu rezultatele monitorizării publicității cu efectele altor activități de comunicare și, de asemenea, compara popularitatea concurenților în mass-media cu activitățile lor de publicitate.

O perspectivă constantă asupra cheltuielilor publicitare în industrie!

Vezi mTR în acțiune

Monitorizarea publicităţii integrate cu monitorizarea mass-media

Accesibilitate și confort

Instrumentul Admonit este o modalitate convenabilă de a monitoriza și analiza noile campanii publicitare ale competiției în platforma mTR online. Vei verifica rapid corectitudinea execuției planurilor media în funcție de branduri și industrii și veți putea să planifici bugetul publicitar.

Vei vedea noi creații după maxim o zi lucrătoare de la prima difuzare a reclamei. Următoarele vor fi disponibile deja în câteva ore de la difuzarea lor în mass-media.

Actualizare rapidă și arie extinsă de acoperire

Actualizare rapidă și arie extinsă de acoperire

Vei vedea noi creații după maxim o zi lucrătoare de la prima difuzare a reclamei. Următoarele vor fi disponibile deja în câteva ore de la difuzarea lor în mass-media.

Raportare simplă

Datele privind cheltuielile de publicitate sunt calculate în conformitate cu listele oficiale de prețuri (rate card) ale posturilor de radio și de televiziune și presei scrise. Vei primi o serie de parametri care descriu reclamele. Poți să construiești rapoarte chiar tu sau să le soliciți la mTR.

Poți combina monitorizarea reclamelor cu monitorizarea conținutului în orice moment și poți consulta rezultatele monitorizării combinate în platforma mTR online, precum și în modulul analitic.

Integrarea cu alte funcționalități mTR

Integrarea cu alte funcționalități mTR

Poți combina monitorizarea reclamelor cu monitorizarea conținutului în orice moment și poți consulta rezultatele monitorizării combinate în platforma mTR online, precum și în modulul analitic.

Păstrați cheltuielile dvs. publicitare sub control și analizați creațiile

Află mai multe