Categories: Studii Media

Mediatizarea primarilor de sectoare din București: 28 noiembrie – 4 decembrie 2022

București, 7 decembrie 2022: mediaTRUST continuă studiul complet al vizibilității primarilor de sectoare din București, în presa scrisă, presa online, radio și TV pentru perioada 28 noiembrie – 4 decembrie 2022.

Din analiza materialelor rezultate în urma monitorizării de presă, cei 6 primari de sectoare din București au fost menționați în aproape 1.000 de materiale iar aproape 300 dintre acestea se referă la Sărbatorile de Crăciun și organizarea diverselor evenimente în această perioadă.

Clotilde Armand, din cele 396 mențiuni în media, 370 sunt în online și social media.

Niciun material nu a fost identificat în presa scrisă.

 

Cu aproape 400 mențiuni în toată presa din România, Clotilde Armand rămâne în topul celor mai mediatizați primari de sector. Cu majoritatea mențiunilor în zona online și social media (370), cu 21 materiale TV în care aceasta este menționată și  5 menționări la radio, Clotilde Armand este și în săptămâna 28 noiembrie – 4 decembrie, primarul de sector cu cea mai mare vizibilitate în media.

România TV a difuzat cele mai multe materiale în care Clotilde Armand este menționată (12) iar site-ul ziarulprofit.ro a fost cea mai activă sursă din online.

Radu Mihaiu, primarul sectorului 2, 165 mențiuni în media în perioada 2

28 noiembrie – 4 decembrie

 

Modificările de trafic din sectorul 2 și înființarea de sensuri unice pentru a ajuta la eliberarea trotuarelor pentru pietoni, la crearea de locuri de parcare noi, precum și la fluidizarea circulației dar și discuțiile legate de costurile primăriilor din București și din marile orașe din țară pentru luminițele de Crăciun, au fost printre cele mai mediatizate subiecte în care primarul sectorului 2 a fost menționat.

Site-ul b365.ro și newsbucuresti.ro au fost cele mai active surse din online în mediatizarea lui Radu Mihaiu, la radio postul Bucuresti FM a avut cele mai multe mențiuni iar la TV, PROTV a difuzat cele mai multe materiale în care acesta a fost menționat.

 

Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, menționat în 70 de materiale în presa din România

 

30 noiembrie este ziua cu cele mai multe mențiuni pentru primarul sectorului 3, în contextul anunțului privind montarea rampelor de acces la scările de bloc din Sectorul 3 iar cea mai activă sursă online a fost site-ul b365.ro.

 

Daniel Băluță, mediatizare în creștere

 

Daniel Băluță are 65 mențiuni în media din România, în perioada monitorizată 28 noiembrie – 4 decembrie 2022. Prin comparație , în perioada anterior monitorizată de mediaTRUST, acesta a avut 38 de mențiuni.

Fără nicio referință în presa scrisă și la TV, primarul sectorului 4 se face remarcat în zona online iar la radio a avut 12 mențiuni, toate difuzate la Bucuresti FM.

 

Constantin Melnic – Fără mențiuni la radio și TV pe tot parcursul lunii noiembrie

 

Constantin Melnic, primarul interimar al sectorului 5, a înregistrat în perioada monitorizată de mediaTRUST, 33 mențiuni în media.

De la 1 noiembrie până în prezent, Constantin Melnic este singurul primar de sector care nu a avut mențiuni la radio și TV.

Ciprian Ciucu, vizibilitate în creștere după deschiderea târgului de Crăciun

 

Ciprian Ciucu, primarul sectorului 6, a fost menționat în aproape 300 de materiale în presa scrisă, radio, tv, online și social media.

În data de 29 noiembrie a avut cele mai multe mențiuni în media din România, 81 materiale, în contextul în care cel mai aşteptat târg de Crăciun din România a bătut recordul la număr de vizitatori, peste 100.000 de oameni fiind prezenţi în Parcul Drumul Taberei în weekend-ul deschiderii. Totodată, materialele despre colectarea gunoiului care se va face selectiv în Sectorul 6, au contribuit la creșterea vizibilității primarului sectorului 6.

La radio a fost menționat în 26 materiale iar București FM este postul de radio cu cele mai multe mențiuni despre Ciprian Ciucu (20). În online, site-ul spotmedia.ro este una din cele mai active surse iar la TV a fost menționat cel mai mult de postul B1TV.

 

Retrospectivă 1 noiembrie 2022 – 4 decembrie 2022

 

Pentru a face o retrospectivă generală a lunii noiembrie, am analizat vizibilitatea primarilor de sectoare în perioada 1 noiembrie – 4 decembrie 2022 și am generat un timeline al vizibilității acestora în media, după numărul materialelor în care aceștia au fost menționați.

Metodologie

Notă: În prezentul studiu, pentru o analiză echilibrată și pentru păstrarea echidistanței în evaluarea mediatizării primarilor de sectoare, apariţiile Primarului general al Capitalei, Nicușor Dan, nu au fost incluse. În realizarea studiului s-au luat în calcul doar primarii de sectoare din București.

Analiza include toate materialele din presa tipărită, posturile de radio și TV monitorizate de mediaTRUST precum și site-urile, paginile oficiale facebook, twitter, instagram, youtube, bloguri, podcast-uri si comentarii retele socializare. Pentru mai multe detalii privind monitorizarea presei scrise, radio, TV, online și social media consultați www.mediatrust.ro.

Pentru măsurarea impactului (audienţei) materialelor incluse în studiu sunt folosite datele de audienţă furnizate de ARMA (pentru televiziuni), BRAT (pentru presa tiparită), ARA (pentru radio) şi metode proprietate mediaTRUST în cazul mediului online (inclusiv Social Media).

Despre mediaTRUST

Înființată în 1999, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST România, este compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai îndelungată experiență pe piață si cel mai vast portofoliu de clienți. Compania oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

Gabriela Stanescu

Share
Published by
Gabriela Stanescu

Recent Posts

Cele mai citate surse din mass-media Februarie 2024

Într-o lume în care informația înseamnă putere, este esențial să știm cine ne influențează gândirea și deciziile. În acest sens,…

8 luni ago

Digi 24 a fost cea mai citată sursă media din România în luna ianuarie 2024. Antena 3 CNN și Fanatik se clasează, de asemenea, pe podium.

Clasamentul din ianuarie al celor mai citate mijloace de informare în masă din România se deschide cu Digi 24. Potrivit…

9 luni ago

Fotbalul conduce în topul Federațiilor Sportive, urmat de Handbal și Baschet

În luna ianuarie, Federația Română de Baschet urcă pe locul 3 în clasamentul celor mai mediatizate Federații Sportive din România.…

9 luni ago

Valentine’s Day în România: Impactul și prezența în media

Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect…

9 luni ago

Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale – Cel mai vizibil în media

În luna ianuarie 2024, Florin Barbu a fost ministrul cu cea mai extinsă acoperire mediatică din rândul colegilor săi din…

9 luni ago

Profi conduce clasamentul spoturilor difuzate la radio, TV și presă scrisă în prima lună a anului 2024

Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 ianuarie 2024, Profi, lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate…

10 luni ago