București, 30 iunie 2022: Cu peste 350 de proiecții – povești legendare și filme în premieră absolută, o selecție puternică de muzică și cine-concerte, expoziții, workshop-uri inovatoare, dezbateri și experiențe cine-culinare, TIFF a dovedit ca este cel mai mare eveniment cinematografic din România. Festivalul s-a bucurat de o vizibilitate crescută în mass-media, cu peste 3.500 de materiale, potrivit agenției de monitorizare mediaTRUST.
În perioada 1 – 28 iunie 2022, TIFF a înregistrat 3.580 de materiale în mass media. Mediul online a acordat o importanță aparte festivalului cu 3.361 de articole: 1.762 – website-uri*, Facebook – 1.192, Twitter – 100, Instagram – 182, restul fiind YouTube, Forum, Blog, Podcast și Comentarii. În presa scrisă au fost publicate 100 de articole referitoare la TIFF, posturile TV au difuzat 90 de știri, iar la posturile de radio monitorizate au fost difuzate 29 de știri.
*Nota: numărul total al website-urilor include agregatoarele de știri și sursele online de știri, tratate separat în cadrul graficului.
Top surse media
La categoria presei scrise, Făclia (Cluj) a publicat cele mai multe articole – 22, urmat de Ziua de Cluj cu 15 de articole. Kronika (Cluj) este în clasament cu 10 articole, iar Curierul Național cu 6 articole. Posturile de radio cu cele mai multe știri difuzate despre TIFF sunt Radio Europa FM cu 17 materiale, Virgin Radio Romania – 3 știri, București FM, România Actualități și Radio Zu cu câte 2 știri fiecare. ProTV este postul de televiziune cu cele mai multe știri difuzate cu TIFF – 16, urmat de Antena 1 și TVR 1 cu cate 14 știri și Antena 3 cu 12, în timp ce Prima TV a înregistrat 11 știri. În online, site-ul agenda.liternet.ro a înregistrat 48 de articole, agerpres.ro a publicat 30 de materiale, monitorulcj.ro – 27 de materiale, zcj.ro – 23 de materiale, news.ro – 23 de materiale și adevarul.ro – 19 articole.*
*Nota: În cadrul Top Surse Media, mediul online include strict website-uri.
Despre raport
Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2500 de surse de ştiri online, peste 30.000 de blog-uri și forum-uri la care se adaugă conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter, Google+ si Youtube, în perioada 1 iunie– 28 iunie 2022.
Despre mediaTRUST
mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internaționale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).
Într-o lume în care informația înseamnă putere, este esențial să știm cine ne influențează gândirea și deciziile. În acest sens,…
Clasamentul din ianuarie al celor mai citate mijloace de informare în masă din România se deschide cu Digi 24. Potrivit…
În luna ianuarie, Federația Română de Baschet urcă pe locul 3 în clasamentul celor mai mediatizate Federații Sportive din România.…
Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect…
În luna ianuarie 2024, Florin Barbu a fost ministrul cu cea mai extinsă acoperire mediatică din rândul colegilor săi din…
Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 ianuarie 2024, Profi, lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate…